I don't know what is wrong with our society. Suka sangat bash orang. Seriousla kau takde life keeee.
Hello ppl, tak pernah dengar ke " if you have nothing good to say, diam. " keep ur opinion to yourself la. Apa masalah tah orang tu post instastory bebanyak, tweet emo wtv (contoh) pastu kau nak kutuk kutuk dia like biarla account dia kan. Tah tah dia ada family problem ke, stress ke hape and thats one of the way dia expressed.
Pastu perangai kau? Blergh.
Kadang dia tak kacau hidup kau pun tapi kau pulak macam sesaje memetik. Come on manusia. Kau tak suka, block. Mute. Just to make sure org yang tak kacau kau tadi tu tak lalu dekat feed/explore/timeline/wtv okay? Simple kan?
I watched a video recently, dia cakap dia comment negative centu kekadang sebab bosan. Hmmm pun bolehhh -.-'. Kau bosan cari aktiviti lain la . Nak cari pasal ngan orang pulak pasaipaaaa.
So yeah i dont like to share anything now, especially on ig. I edited videos and pics but i post nothing there. Hoho. Maybe aku in phase yg aku tak suka orang tau apa aku buat, mana aku pergi. Tahla
So yeah i dont like to share anything now, especially on ig. I edited videos and pics but i post nothing there. Hoho. Maybe aku in phase yg aku tak suka orang tau apa aku buat, mana aku pergi. Tahla
Apa baru second post dah meroyan balik ni lol. Kirim salam ah nak post yang helokk.
![]() |
| Ps/ shoutout to all lefties out there weewitt |
Byeee.

No comments:
Post a Comment